Do sada o proveri znanja nastavnici su morali da obaveste samo đake u istom periodu, a sada raspored kontrolnih i pismenih zadataka, mora da postoji na sajtu i samim tim roditelji, a i deca imaju uvid kada će biti sledeći kontrolni, odnosno pismeni.
Negativna ocena bi trebala da bude ocena sa negativnim predznakom, odnosno minusom ( - ), a takve ocene ne postoje. Postoji samo NEDOVOLJNA ocena ,a to je 1 ( jedinica ).
Imaju pravo da daju test čija ocena ne ulazi u dnevnik niti utiče na konačnu??? Ko je osmislio da u pravilnik uđe ono što ne proizvodi nikakvo dejstvo. Kako je taj čovek uopšte završio fakultet i ko ga je postavio na tu poziciju? Dajte nam IME i PREZIME te osobe?
Ko jos ovo postuje?
Neka daju 1 primer gde je neko dao 15to minutni test tj. blic i nije ga upisao u dnevnik.
I kad im se kaze da po zakonu ne sme da se upise ,odgovor je obicno,e pa moze ,tj. nastavnici se inate dok neko ne tuzi skolu i njih pa se opameti malo...
"U toku časa nastavnici imaju pravo da đacima zadaju petnaestominutni test čija ocena ne ulazi u dnevnik"
Zašto ovo uopšte stoji u pravilniku?
Govorim o iskustvu djaka 5-6 razreda osnovne skole:
Zato sto pojedini nastavnici petnaestominutni testove koriste kao jedini nacin za ocenjivanje umesto ispitivanja i kontrolnih zadataka. Kontrolne zadatke moraju da najave unapred, za usmeno odgovaranje im treba vremena i onda su se dosetili da koriste petnaestominutni test - ne moraju da ga najave a brzo podele ocene celom razredu.
Problem je sto petnaestominutni test obicno ne traje 15 minuta nego oko 10minuta (5 minuta dok izdiktiraju pitanja) za kojih deca moraju da odgovore na 5 pitanja. Za svako pitanje imaju oko 2 minuta vremena i sta uspeju da urade to im je. Usmeno da odgovaraju mogu samo oni koji dobiju 1. Cerka u petom razredu ni jednom nije usmeno odgovarala. Sve ocene koje je imala iz istorije su sa petnaestominutnih testova.
Daj jos malo gluposti, na i onako jadno skolstvo. Zasto ne mogu da budu dva najavljenja kontrolna u istoma danu? Jako me zanima smisleno obrazlozenje ovoga. Zasto 15minutni test ne ulazi u dnevnik? Znaci nastavnik proveri koliko deca znaju, pa na osnovu toga napravi kontrolni koji mogu svi da urade, da mu ne bi ponistili. Sjajan kriterijum koji, koji ne vodi ka znanju. I voleo bi da vidim direktora koji ce nekog da posalje na usavrsavanje zbog losih ocena. Nemaju skole te pare ili su simbolicne. Problem je u samovolji pojedinih nastavnika a to nece resiti ni jedan pravilnik.
"Ukoliko više od polovine učenika dobije jedinicu na testu, on se automatski poništava"
U prevodu: ako se polovina učenika dogovori da ne uradi ništa na testu - isti se poništava.
"U toku časa nastavnici imaju pravo da đacima zadaju petnaestominutni test čija ocena ne ulazi u dnevnik"
Zašto ovo uopšte stoji u pravilniku?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ključne izmene koje donosi novi pravilnik o ocenjivanju u osnovnim i srednjim školama
Autor: Blic
Info
•16.03.2019.
•16:47
Komentari 8
Бранко
Gordana T
Negativna ocena bi trebala da bude ocena sa negativnim predznakom, odnosno minusom ( - ), a takve ocene ne postoje. Postoji samo NEDOVOLJNA ocena ,a to je 1 ( jedinica ).
Aleksandar
i bez truda, petice su svuda
Ziveli
Sekula
Pera Peric
Neka daju 1 primer gde je neko dao 15to minutni test tj. blic i nije ga upisao u dnevnik.
I kad im se kaze da po zakonu ne sme da se upise ,odgovor je obicno,e pa moze ,tj. nastavnici se inate dok neko ne tuzi skolu i njih pa se opameti malo...
Nikola
Zašto ovo uopšte stoji u pravilniku?
Govorim o iskustvu djaka 5-6 razreda osnovne skole:
Zato sto pojedini nastavnici petnaestominutni testove koriste kao jedini nacin za ocenjivanje umesto ispitivanja i kontrolnih zadataka. Kontrolne zadatke moraju da najave unapred, za usmeno odgovaranje im treba vremena i onda su se dosetili da koriste petnaestominutni test - ne moraju da ga najave a brzo podele ocene celom razredu.
Problem je sto petnaestominutni test obicno ne traje 15 minuta nego oko 10minuta (5 minuta dok izdiktiraju pitanja) za kojih deca moraju da odgovore na 5 pitanja. Za svako pitanje imaju oko 2 minuta vremena i sta uspeju da urade to im je. Usmeno da odgovaraju mogu samo oni koji dobiju 1. Cerka u petom razredu ni jednom nije usmeno odgovarala. Sve ocene koje je imala iz istorije su sa petnaestominutnih testova.
Gnjurac
Nenad
U prevodu: ako se polovina učenika dogovori da ne uradi ništa na testu - isti se poništava.
"U toku časa nastavnici imaju pravo da đacima zadaju petnaestominutni test čija ocena ne ulazi u dnevnik"
Zašto ovo uopšte stoji u pravilniku?
Ko smišlja ove stvari?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar