Koliko zarađuju Instagram, Facebook i Youtube zvezde

Aktivacija zvezda i zvezdica, poznatih i manje poznatih faca zarad reklamiranja proizvoda i robnih marki na društvenim mrežama je biznis koji cveta.
Koliko zarađuju Instagram, Facebook i Youtube zvezde
Foto: Pixabay
Danas je, čini se, najlakše biti poznat, ali morate imate nekog ko će vam verovati, kako bi vam ponudio da mu nešto reklamirate. Naravno, nisu svi sa velikim brojem lajkova, pratilaca ili pretplatnika, ma na kojoj mreži, i magnet za novac niti mašine za proizvodnju para.
 
Samo na Instagram mreži, od početka godine preko 200.000 postova je označeno sa #AD oznakom, što znači da su plaćene objave. Prema "The Economist" istraživanju, stvaran broj plaćenih oglasa je daleko veći, jer postoje zemlje (mi ćemo reći poput naše), u kojima mnoge Instagram face ne označavaju da je sadržaj o kojem pišu plaćen niti reklama. Uz ovu, koriste se i oznake #Sponzorisano ili #SP.
 
Veliki broj ljudi sve češće raspravlja o tome koliko uopšte zarađuju poznate face na Instagramu, Facebooku, Youtube-u i drugim mrežama. Za domaće ne znamo, ali "The Economist" daje pregled zarada u odnosu na to koliki broj pratilaca nalog, odnosno osoba ima.
 
Podaci, koji slede, su bazirani samo na dodatnoj zaradi, koju zvezde mogu da uzmu od reklamiranja brendova i proizvoda na svojim profilima ili kanalima, ne na prihodima od samih društvenih mreža, na osnovu YouTube pregleda, recim. Ipak, brojke, koje slede, su prosečne, jer zarada zavisi i od toga koliko je neko poznat - ne zarađuju isto Kristijano Ronaldo i Selin Dion.
 
Koliko zarađuju Youtube zvezde i influenseri:
 
Od 100 do 500 hiljada pretplatnika oko 5.000 dolara.
Do milion pretplatnika oko 10.000 dolara.
Do tri miliona pretplatnika oko 50.000 dolara.
Do sedam miliona pretplatnika oko 75.500 dolara.
Preko sedam miliona pretplatnika oko 150.000 dolara.
 
Koliko zarađuju Facebook zvezde i influenseri:
 
Od 100 do 500 hiljada pratilaca oko 6.250 dolara.
Do milion pratilaca oko 12.500 dolara.
Do tri miliona pratilaca oko 62.500 dolara.
Do sedam miliona pratilaca oko 93.750 dolara.
Preko sedam miliona pratilaca oko 187.500 dolara.
 
Koliko zarađuju Instagram zvezde i influenseri:
 
Od 100 do 500 hiljada pratilaca oko 5.000 dolara.
Do milion pratilaca oko 10.000 dolara.
Do tri miliona pratilaca oko 50.000 dolara.
Do sedam miliona pratilaca oko 75.500 dolara.
Preko sedam miliona pratilaca oko 150.000 dolara.
 
Koliko zarađuju Snapchat zvezde i influenseri:
 
Od 100 do 500 hiljada pratilaca oko 5.000 dolara.
Do milion pratilaca oko 10.000 dolara.
Do tri miliona pratilaca oko 50.000 dolara.
Do sedam miliona pratilaca oko 75.500 dolara.
Preko sedam miliona pratilaca oko 150.000 dolara.
 
Koliko zarađuju Twitter zvezde i influenseri:
 
Od 100 do 500 hiljada pratilaca oko 2.000 dolara.
Do milion pratilaca oko 4.000 dolara.
Do tri miliona pratilaca oko 20.000 dolara.
Do sedam miliona pratilaca oko 30.000 dolara.
Preko sedam miliona pratilaca oko 60.000 dolara.
 
List u zaključku istraživanja navodi da pratioci i pretplatnici vole da oponašaju stil života poznatih ličnosti i influensera, koje prate i da je to "tajna uspeha" reklamiranja na društvenim mrežama. 
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

Stiže Instagram za klince

Jedan od prioriteta Facebooka je verzija Instagrama za korisnike mlađe od 13 godina, a ceo projekt navodno nadgleda Adam Moseri, glavni čovek Instagrama, dok će ga voditi potpredsednica Facebooka Pavni Divandži.

Lokid Martin želi da gradi kosmičku 5G mrežu

Ogranak američke korporacije Lokid Martin za razvoj kosmičke tehnologije objavio je danas sporazum o strateškim interesima postignut sa satelitskom startap kompanijom Omnispejs "o istraživanju mogućnosti zajedničkog razvoja 5G mreže u svemiru".

Kaznili Epl sa dva miliona jer prodaje telefon bez punjača

Kompanija Epl je prilikom predstavljanja Ajfona 12 serije prošle godine, neprijatno iznenadila mnoge korisnike odlukom da izbaci punjače i slušalice iz pakovanja, a zbog toga su dobili i kaznu brazilske agencije za zaštitu potrošača.

Zarada u gejmingu za vreme pandemije porasla za 21 odsto

Prihod industrije videoigara u Kini prošle godine je iznosio 278,7 milijardi juana (oko 43,2 milijarde dolara), što je 21 odsto više u odnosu na 2019. godinu, objavio je šangajski poslovni portal Yicai Global, pozivajući se na podatke Kineskog internet informacionog centra (CINIC).