Twitter priznao da je nejednako tretirao korisnike

Twitter je zvanično priznao da su njegovi korisnici koji imaju manje pratilaca viđali više reklama na svojim profilima od onih koje prati veći broj ljudi.
Twitter priznao da je nejednako tretirao korisnike
Foto: Pixabay
Takva politika primenjivana je sa namerom da se popularnim korisnicima omogući bolje korisničko iskustvo i da se oni podstaknu da što više koriste platformu.
 
"Ranije su korisnici sa velikim brojem pratilaca na svojim profilima viđali manje reklama. Od nedavno smo promenili pristup, i sada reklame mogu da vide svi oni koji koriste Twitter. To znači da će neki korisnici od sada viđati više reklama", rekao je portparol Twittera za "The Verge".
 
Nova mera je već počela da se primenjuje, budući da se već nekoliko nedelja unazad neki popularni korisnici sa velikim brojem pratilaca žale da viđaju više reklama nego ranije.
 
Nova mera dolazi kao posledica slabije zarade od reklama, za šta ta kompAnija krivi probleme sa oglašavanjem proizvoda i "alarmantno lošu praksu upravljanja podacima".
 
Twitter obično od korisnika traži dozvolu da deli informacije o vrsti uređaja sa koga mu pristupaju, Wi-Fi vezi i oprativnom sistemu. Podešavanja koja su bila zadužena za kontrolu tih podataka, međutim, nisu funkcionisala kako treba, pa su informacije curile prema oglašivačima onda kada nije trebalo.
 
Problem je sada rešen, što je dobro za korisnike, ali ne i za kompaniju, budući da oglašivači žele da preciznije ciljaju praćenije korisnike, za koje je verovatnije da će trošiti više novca na njihove proizvode.
 
Twitter zato sada traži dugoročnije rešenje ovog problema.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Sima

    28.10.2019 06:47
    sto vise ovaca vise i novaca
    Pitam se, dali drzava iz koje potice ta drustvena mreza kontrolise njen rad ili i ona ima udela u toj nepostenoj mahinaciji. Stalno nam pricaju o visokim poslovnim standardima, kontrolama,sertifikatima,tim bildingu i ne znam cemu a na kraju uvidjamo da nas godinama magarce i nikom nista.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

Stiže Instagram za klince

Jedan od prioriteta Facebooka je verzija Instagrama za korisnike mlađe od 13 godina, a ceo projekt navodno nadgleda Adam Moseri, glavni čovek Instagrama, dok će ga voditi potpredsednica Facebooka Pavni Divandži.

Lokid Martin želi da gradi kosmičku 5G mrežu

Ogranak američke korporacije Lokid Martin za razvoj kosmičke tehnologije objavio je danas sporazum o strateškim interesima postignut sa satelitskom startap kompanijom Omnispejs "o istraživanju mogućnosti zajedničkog razvoja 5G mreže u svemiru".

Kaznili Epl sa dva miliona jer prodaje telefon bez punjača

Kompanija Epl je prilikom predstavljanja Ajfona 12 serije prošle godine, neprijatno iznenadila mnoge korisnike odlukom da izbaci punjače i slušalice iz pakovanja, a zbog toga su dobili i kaznu brazilske agencije za zaštitu potrošača.

Zarada u gejmingu za vreme pandemije porasla za 21 odsto

Prihod industrije videoigara u Kini prošle godine je iznosio 278,7 milijardi juana (oko 43,2 milijarde dolara), što je 21 odsto više u odnosu na 2019. godinu, objavio je šangajski poslovni portal Yicai Global, pozivajući se na podatke Kineskog internet informacionog centra (CINIC).