Pandemija promenila navike korišćenja emotikona

Emojipedia je nedavno objavila svoju novu analizu upotrebe emotikona u komunikaciji za vreme kada je svet u izolaciji zbog širenja virusa korona.
Analizirali su 68 miliona objava na Tviteru u protekla dva meseca, zaključno sa 20. aprilom.
 
Prema njihovim podacima, u porastu je korišćenje emotikona koji izražavaju negativna i neutralna osećanja kojima se, na primer, opisuje saosećanje ili tuga. Istovremeno je za 5,6 odsto pala upotreba izrazito pozitivnih i nasmejanih emotikona, predstavljajući tako, verovatno, emotivno stanje ljudi u celom svetu.
 
Gledano pojedinačno, sve češće se u komunikaciji služimo "molećivim licem", "uplakanim licem" i "rukama sklopljenim za molitvu" (korišćen 25 odsto više u aprilu nego u avgustu prošle godine), dok "lice koje plače od smeha" ovih dana polako gubi na zastupljenosti u porukama na Tviteru, iako i dalje drži ubedljivo prvo mesto. Takođe, u skladu sa celom situacijom, upotreba emotikona koji opisuju putovanja je smanjena, jer ljudi više ostaju u svojim domovima.
 
Još u martu na Emojipedia sajtu su primetili da se povećava i učestalost upotrebe emotikona koji se mogu pripisati direktno uticaju pandemije virusa korona. "Lice s medicinskom maskom", na primer, i emotikoni koji prikazuju mikrobe, sapun, kola hitne pomoći, tabletu, kao i razna bolesna lica, postali su sve češći izrazi ljudskih osećanja u ovom vremenu. Pogotovo je njihova upotreba skočila u objavama povezanima s pandemijom Covid-19.
 
Međutim, primećuje se da i kod takvih tvitova prevladava pozitivan duh. Naime, čak i kada se analiziraju objave koje direktno spominju Covid-19, najčešće korišćeni emotikon uz njih je neizbežno "lice koje plače od smeha", koji već duže vreme nosi titulu emotikona koji se naviše koristi u digitalnoj komunikaciji.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

Stiže Instagram za klince

Jedan od prioriteta Facebooka je verzija Instagrama za korisnike mlađe od 13 godina, a ceo projekt navodno nadgleda Adam Moseri, glavni čovek Instagrama, dok će ga voditi potpredsednica Facebooka Pavni Divandži.

Lokid Martin želi da gradi kosmičku 5G mrežu

Ogranak američke korporacije Lokid Martin za razvoj kosmičke tehnologije objavio je danas sporazum o strateškim interesima postignut sa satelitskom startap kompanijom Omnispejs "o istraživanju mogućnosti zajedničkog razvoja 5G mreže u svemiru".

Kaznili Epl sa dva miliona jer prodaje telefon bez punjača

Kompanija Epl je prilikom predstavljanja Ajfona 12 serije prošle godine, neprijatno iznenadila mnoge korisnike odlukom da izbaci punjače i slušalice iz pakovanja, a zbog toga su dobili i kaznu brazilske agencije za zaštitu potrošača.

Zarada u gejmingu za vreme pandemije porasla za 21 odsto

Prihod industrije videoigara u Kini prošle godine je iznosio 278,7 milijardi juana (oko 43,2 milijarde dolara), što je 21 odsto više u odnosu na 2019. godinu, objavio je šangajski poslovni portal Yicai Global, pozivajući se na podatke Kineskog internet informacionog centra (CINIC).