DM drogerie markt - 15 godina i bezbroj dobrih vesti

Najveći drogerijski lanac u Evropi, dm, koji u Srbiji posluje sa prodajnom mrežom od 93 prodajna objekta u 25 gradova i više od 850 zaposlenih, slavi jubilej: petnaestu godinu rada u našoj zemlji.

"Tu sam čovek, tu kupujem" - pod sloganom koji ukratko objašnjava osnovnu orijentaciju kompanije, najveći drogerijski lanac u Evropi, dm drogerie markt je pre 15 godina započeo poslovanje u Srbiji.

Tokom godina, bez obzira na menjanje tržišnih uslova, fokus je uvek ostao na čoveku - uvažavanju različitosti i stvaranju atmosfere poverenja i ravnopravnosti. Ispostavilo se da je ovo ključ za uspeh - u protekloj poslovnoj godini, kompanija je u Srbiji ostvarila rekordan promet od 10,9 milijardi dinara uz preko 12 miliona obavljenih kupovina.

Velike brojke su u poslovnom svetu razlog za slavlje, ali ih u godini jubileja dm posmatra i kao još jedan stimulans da nastavi sa politikom odgovornosti prema kupcima, zaposlenima i zajednici u kojoj posluje, kaže Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije.

"Najiskrenije se radujemo svakom dobrom poslovnom rezultatu, zato što on znači da možemo da nastavimo sa praksama poput isplaćivanja 14 plata u toku godine. U 2019. godini, koja je za nas posebna, zadovoljstvo nam je što smo bili u mogućnosti da svim zaposlenima isplatimo jubilarni petnaesti honorar srazmerno godinama radnog staža, pa i do iznosa pune plate za zaposlene koji su sa nama već 15 godina", dodaje ona.

Kao kompanija koja brine o razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje, dm je jedan od inicijatora uvođenja dualnog obrazovanja u Srbiji, procesa koji kompanija aktivno razvija od 2016. zajedno sa Privrednom komorom Srbije, trgovačkim školama širom zemlje i drugim kompanijama učesnicama projekta. Osim 25 učenika koji su na praksi u dm drogerijama širom Srbije, od septembra 2018. godine kompanija je podržala uvođenje ovog modela obrazovanja i u svoj sektor logistike. Kroz ovaj program i ulaganje u razvoj svojih zaposlenih dm prati dinamične promene na tržištu rada.

"Jedna od ključnih ideja vodilja, osim ponude bogatog, kvalitetnog asortimana i ljubaznog, profesionalnog savetovanja za naše kupce, je želja da obezbedimo snažnu podršku svojim zaposlenima. Ovde podrazumevamo tržišno atraktivne zarade, obavezno plaćen prekovremeni rad, ali i besplatne zdravstvene preglede, brojne kurseve i usavršavanja. Težimo vrlo jednostavnoj ideji - da ljudi koji nam poklanjaju svoje poverenje, bili oni kupci ili zaposleni, budu srećni što su sa nama i istovremeno razvijaju svoj pun potencijal", ističe Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije.

Društveno odgovorno poslovanje dm u Srbiji sprovodi kroz različite inicijative i aktivnosti. Kao podršku domaćim proizvođačima, dm je pokrenuo projekat "dm inkubator", u saradnji sa RAS-om, USAID-om i udruženjem Serbia Organica. Domaćim proizvođačima "dm inkubator" pomaže da dodatno razviju i unaprede inovativne srpske proizvode, i plasiraju ih na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, a potencijalno predstave i na drugim evropskim tržištima.

Kompanija dm posebno je ponosna na program lojalnosti "dm babybonus", u okviru koga će sa partnerima u ovoj poslovnoj godini svakoj prijavljenoj novorođenoj bebi darivati paket dobrodošlice, a njihova ukupna vrednost će premašiti 38 miliona dinara. Kroz podršku već poznatoj akciji "Čepom do osmeha", koja pomaže deci sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u dm drogerijama je do sada sakupljeno više od 30 tona čepova.

Sa ciljem očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla, podrške i savetovanja o vođenju zdravog života, pokrenut je i projekat Ambasadori zdravlja za zaposlene u drogerijama i Distributivnom centru kompanije. Već devet godina traje i inicijativa "Oplemeni život", u okviru koje dm poklanja jedan slobodan dan za dobrovoljno angažovanje u društveno odgovornim i ekološkim projektima.

Zaposleni kompanije dm Srbija ove godine će prvi put uživati i u "Porodičnom danu" - prilici za druženje u prirodi, sa svojim najdražima i kolegama. Oni će se oprobati u brojnim sportskim aktivnostima, kao i drugim sadržajima na otvorenom, koji će ih dodatno zbližiti van radnog prostora.

Spisak se ovde ne završava, ali, kako iz kompanije kažu - imaju celu jubilarnu godinu da predstave sve projekte koje su pripremili sa ciljem da dalje razvijaju vrednosti koje u centar stavljaju čoveka, bio on zaposleni, kupac ili jedan od partnera. Ne žure "jer smo tek 15 godina zajedno", a planiraju da ovo bude jedna od onih ljubavi koje traju ceo život.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

U pripremi privatizacije "Laste" i "Petrohemije"

Ministarstvo privede bi do kraja juna trebalo da raspiše tendere za privatizaciju "Laste" i "Petrohemije", što znači da bi narednih meseci nešto više od 3.000 zaposlenih u ovim preduzećima moglo da dobije novog vlasnika.

Privreda jenjava, a plate rastu

Dok Srbija pokušava da krizu uzročenu pandemijom savlada uvećanjem zarada i podsticanjem potrošnje, iz sveta stižu poruke da bi, ipak, trebalo da se smanje makar najviša primanja.

Mesna industrija u problemu zbog pada potrošnje

Prema poslednjem izveštaju Organizacije za hranu i poljoprivredu (FAO) Ujedinjenih nacija, tržište mesa u 2020. godini pretrpelo je pad cena, a najveći uticaj na to su imala ograničenja najvećih država uvoznica mesa usled ekonomske recesije, otežanog transporta, pada potrošnje, ali i rasta domaćih zaliha.

Sutra počinje prijava za isplatu pola minimalca za april, uskoro prva uplata

Ministar finansija Siniša Mali podseća poslodavce da je danas poslednji dan prijave za isplatu polovine minimalne zarade za mesec mart, a da sutra, 1. aprila, kreće prijava za april, a najavio je i da će prva isplata biti izvršena 8. aprila, što su sve mere u okviru Trećeg paketa pomoći privredi tokom pandemije.

Matijeviću odobrena kupovina firme "Banatski Despotovac"

Komisija za zaštitu konkurencije (KZK) odobrila je firmi "MPZ Agrar Dva", delu "Matijević grupe", da kupi firmu "Banatski Despotovac" koja je u vlasništvu Milojka i Jasminke Erić, objavljeno je na službenoj internet stranici KZK.

Blokada Sueckog kanala nije pogodila snabdevanje naftom u Srbiji

Drama teretnog broda "Ever Given", koji je danima blokirao Suecki kanal, sada se završava. Izvoz iz Srbije u jugoistočnu Evropu i Bliski istok privremeno je suspendovan dok se u potpunosti ne normalizuje situacija, kaže za RTS ekonomska analitičarka Maja Suđicki Trzen.

Frikom i Ledo prodati kompaniji Nomad fuds

Hrvatska Fortenova grupa prodala je preduzeća Ledo plus, Ledo Čitluk i Frikom, kao i nekoliko manjih društava britanskoj kompaniji Nomad fuds (Foods) za 615 miliona evra, saopšteno je iz Fortenove.

Posle 20 godina Epl skinuo sa trona Saudi Aramko

Vodeći svetski proizvođač IT potrošačke eletronike je sa netom dobiti 57,1 milijardi dolara lane po prvi zauzeo prvo mesto na svetskoj listi najprofitabilnijih kompanija i time posle dve decenije sa trona skinuo Saudi Aramko, najvećeg naftnog giganta.